OMG

Cha cha Hogwarts elever.
,
Sitter nu i sällskapsrummet med Hermione, Hagrid och HARRY + massa andra elever. Fast jag skulle helst vilja vara själv med Harry,men det får jag nog vara nån annan dag.
Idag försökte Luna Lovegood ta min trollstav, undra vad hon skulle ha den till. hehe , det vill jag nog inte veta! Hon kan ju skaffa ett eget trollspö. jaja, har iallafall haft prov idag om hur man odlar mandagoror,. Och jag tror det gick ganska bra. Men jag såg att Harry fuskade.! :o han har aldrig fuskat i hela sitt liv, jag måste nog prata med han.

Hejdå


Jag är verkligen cool på den här bilden!


Kommentarer
Postat av: Linn

händer denna torsdag ??

2009-11-26 @ 12:06:15
URL: http://sweetthingss.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0