sleep

Okej, jag skäms verkligen. Jag somnade idag på Proffesor Snapes lektion i försvar mot svartkonst. Och det värsta va att Proffesor Snape märkte det. Så jag vaknade med att ja fick en smäll i bakhuvudet, och när lektionen va sluta fick jag sitta kvar i en hel timme. Harry och Hermione bara skrattade åt mej. Jag känner mej verkligen mobbat. Jag funderar ba att ge tillbaka mot Harry och Hermione. Men jag vet inte om jag vågar, som sagt så är jag väldigt feg. men nu prata vi inte mer om det.

Kommentarer
Postat av: Harry Potter

Ja, du är sjukt feg Ron. Du måste nog ta lektioner av dumbledore så du blir modigare. Han har kurser som går att anmäla sig till varannan vecka, på fredagar tror jag. Hör av dig till honom. Vill bara ditt bästa förstår du.



Ps. var inte meningen att skratta då du råkade diarrea ner dig i matsalen idag D.s



Puss från Harry

2009-11-27 @ 19:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0