Rons Hiss och Diss


Rons Hiss - Jag hissar mina nya kallingar. Dom är verkligen fina. Dom är blå med gyllene kvicken på. Och det bästa av allt är att gyllene kvicken rör på sig på kalsongerna. Jag är verkligen glad för dom. Fick dom av Dumbledore när jag fyllde år för en vecka sen.  Harry är verkligen avundsjuk, för han vill också ha sånna kalsonger. Men han skulle ändå aldrig passa i dom.

Rons Diss - Jag dissar Harrys runda fula glasögon. Dom är verkligen fula och GAMMLA, han fick dom när han var bebis så det är verkligen dags för han att byta nu. Det känns som om jag är dum mot Harry men jag säger bara vad jag tycker, man ska ju inte gå runt och ljuga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0